اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است و این محبوبیت به قدری بالاست که بسیاری از افراد کسب و کار خود را در این شبکه اجتماعی راه انداخته اند و مشغول به فروش محصولات و خدمات خود هستند.از آن جایی که این شبکه اجتماعی محبوب پتانسیل بالایی برای فروش در کسب و کار شما دارد،بیشتر افراد سعی میکنند با پست های با کیفیت افراد را ترغیب به خرید از آن ها کنند.جالب است بدانید بیش از ۳۰ درصد جمعیت کشور یا به عبارتی بیش از ۲۵ میلیون نفر در ایران از اینستاگرام استفاده میکنند و چه محلی بهتر از اینستاگرام برای فروش محصولات شما؟!. طراحی پست اینستاگرام یکی از خدمات گروه طراحی پروژه دیزاینر است که به شما عزیزان کمک میکند پست های جذابی برای پیج خود داشته باشید و فروش خود را بیش از پیش افزایش دهید.

فاکتورهای بسیار زیادی برای موفقیت در این فضا وجود دارد که میشه از ارائه با کیفیت محصول و خدمات، تولید محتوا تاثیرگذار، داشتن استراتژی بازاریابی و زیبایی بصری نام برد. طراحی قالب اینستاگرام مستقیما زیبایی بصری را هدف قرار می‌دهد. بدون شک داشتن یک صفحه با ویژگی‌های بصری مناسب می‌تواند باعث ماندگاری بیشتر آن در چشم و ذهن مخاطب شده، که این خود نقش غیرقابل انکاری در موفقیت کسب و کار دارد.

طراحی پست اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام برای افراد مختلف کاربرد های متفاوتی دارد،یک نفر برای به اشتراک گذاری تصاویر شخصی از آن استفاده میکند و یک نفر کسب و کار خود را در آن مدیریت میکند و قصد درآمد زایی از آن دارد،شاید برای کسی که استفاده شخصی از اینستاگرام دارد چندان مهم نباشد که ظاهر پست ها و استوری هایش چگونه است،اما یک مدیر و صاحب کسب و کار میداند که باید از هر روشی برای جذب افراد علاقه مند و مشتریان احتمالی استفاده کند،چرا که این کار فروش و درآمد برای شما به همراه خواهد داشت.اما مهم ترین موضوعی که در یک شبکه اجتماعی تصویر محور وجود دارد،کیفیت و ظاهر پست های شماست.شما با نحوه طراحی و ارائه پست های اینستاگرام خود در واقع در حال نشان دادن قدرت برند خود هستید،هر چقدر طراحی ظاهر و گرافیک سایت شما بالاتر باشد،شانس بیشتری برای جذب،نگهداری و در نهایت فروش خواهید داشت.

طراحی پست اینستاگرام شامل خدمات طراحی ظاهری پست ها و استوری های شما و همچنین طراحی قالب پست اینستاگرام شماست.در واقع شما با ارائه محتوا و یا سپردن تولید آن به ما برای شما پست هایی با ظاهری جذاب طراحی میکنیم.با این کار شانس افزایش مخاطب و فروش خود را به میزان قابل توجهی بالا میبرید.

تمپلیت اینستاگرام چیست؟

تمپلیت در پست‌های اینستاگرام همان قالب‌های آماده و ازپیش‌ ساخته ‌شده‌‌ای هستند که برای زیبایی پست‌ها به کار می‌روند. این قالب‌ها اغلب برای برندهایی که کسب و کار خاصی دارند قابل ‌استفاده است و به پیج آن‌ها رنگ و لعاب بیشتری می‌دهد و نمای ظاهری پیج را برای کاربران فریبنده و جذاب می‌کند.

تمپلیت‌ها، قالب‌هایی منسجم و یکدست هستند که به ‌صورت یکسان در همه پست‌های اینستاگرام گنجانده می‌شوند.

بهترین روش طراحی قالب اختصاصی استفاده از فتوشاپ و ایلوستریتور توسط یک طراح خوش ذوق و خلاق است.

طراحی قالب اینستاگرام شامل چه مواردی می شود؟

  • طراحی قالب پست
  • طراحی کاور پست
  • طراحی قالب و کاور ویدیو
  • طراحی قالب استوری
  • طراحی آیکون هایلایت
  • طراحی پروفایل

برای دیدن مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.